Pomysły na reklamę w outdoorze

Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
Pomysły na reklamę w outdoorze

Artykuł sponsorowany

Reklama umieszczona w strategicznych lokalizacjach pozwala dotrzeć do masowej publiczności. Sprawdza się m.in. w przestrzeni miejskiej, w transporcie publicznym, podczas targów branżowych oraz przy organizacji różnych eventów. Przeczytaj, jak skutecznie promować swoją firmę w outdoorze. 

Reklama w przestrzeni miejskiej 

Reklama outdoorowa to jedna z najpopularniejszych i najbardziej rozpowszechnionych form marketingu. Treść reklamowa jest umieszczona w przestrzeni publicznej, gdzie nie musi konkurować z powiadomieniami i blokerami reklam, jak ma to miejsce w Internecie. Reklama zewnętrzna najczęściej obejmuje: billboardy, banery reklamowe, plakaty, flagi, telebimy, panele citylight, balony lub namioty.

Najlepiej oddziałuje, jeśli jest umieszczona w popularnych lokalizacjach, takich jak skrzyżowania o dużym natężeniu ruchu, a także przy drogach krajowych i autostradach, dzięki czemu trafia do masowego odbiorcy. Świetnym sposobem na promocję przedsiębiorstwa jest również wykorzystanie reklamy outdoorowej na popularnych eventach. Warto zadbać o odpowiednią prezentację firmy podczas targów branżowych, festiwali, koncertów czy eventów sportowych.

Reklamy wielkoformatowe 

Widowiskową formą przekazu medialnego są telebimy reklamowe umieszczone w przestrzeni miejskiej. Dzięki niemu małe firmy mogą zyskać większą rozpoznawalność, a średnie i większe marki umocnić swoją pozycję na rynku. Reklama zewnętrzna trafia do szerokiego grona odbiorców – nawet do osób, które są wyczulone są na treści marketingowe i świadomie próbują ich unikać podczas oglądania telewizji czy korzystania z Internetu. 

Reklama w formacie video

Inną, przykuwającą uwagę formą promocji firmy jest podświetlona reklama citylight na przystankach transportu publicznego oraz reklama na paczkomatach. W obu przypadkach ekspozycja reklamy jest możliwa zarówno w nocy, jak i w dzień, co gwarantuje duże zasięgi. Z paczkomatów codziennie korzysta ponad pół miliona konsumentów, dzięki czemu stanowią one atrakcyjny nośnik reklamy w dziedzinie e-commerce.

Godne uwagi są także dynamiczne spoty reklamowe, które pozwalają przekazać wiele treści w stosunkowo krótkim czasie, a do tego dają możliwość opowiedzenia historii, które wzbudzają emocje. Atrakcyjne reklamy led są łatwo przyswajalne przez odbiorców w trakcie oczekiwania na transport publiczny, w galerii handlowej oraz na peronach i przystankach.

Zdj. główne: Kate Trysh/unsplash.com

Udostępnij:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*