To pandemia przyczyniła się do świetnych wyników platformy z filmami i serialami. Przyrost liczby widzów był szybszy, bo ludzie mieli znacznie więcej czasu.
Pomiędzy kwietniem a czerwcem Netflixowi przybyło około 10 milionów nowych widzów. Ogólnie w trakcie sześciu miesięcy zanotowano 26 milionów nowych osób, które skorzystały z oferty giganta VOD. W ciągu tylko drugiego kwartału roku firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 6,15 miliarda USD. Ostatecznie pozostało jej z tego na 720 milionów ‘’zielonych’’.
Jak pokazuje przykład Polski – po bardzo dobrym maju, przyszedł czerwiec ze sporymi stratami osób korzystających z platformy streamingowej. Należało się jednak tego spodziewać – poluzowanie rygorów dystansu społecznego sprawiło, że ludzie mniej chętnie siadali przed ekranami komputerów. Chęć utrzymania wysokich notowań wymusza na Netflixie inwestycje w kolejne seriale i filmy, których ma nie zabraknąć.