Strony internetowe zwiększające reputację firmy, tworzące jej profesjonalny wizerunek i mające wpływ na pozycję w rankingu Google

Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 5 min. aby przeczytać ten wpis
Strony internetowe zwiększające reputację firmy, tworzące jej profesjonalny wizerunek i mające wpływ na pozycję w rankingu Google

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Aby firma mogła skutecznie prowadzić swoją działalność, konieczne jest zyskanie uznania i zaufania klientów, którym należy w odpowiednio atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę. Najlepiej nadaje się do tego firmowa strona internetowa, przyjazna dla użytkownika, ułatwiająca ekspansję na nowe rynki i łatwa w obsłudze. Ma znaczenie także z punktu widzenia wzrostu sprzedaży, czemu sprzyja zajęcie przez nią miejsca w czołówce listy wyszukiwania Google po wpisaniu określonego zapytania z frazą kluczową.

Strony responsywne, przeznaczone dla korzystających z urządzeń mobilnych

Prowadzenie firmy wiąże się ze stale rosnącą konkurencją w każdej branży, a wysokiej jakości strona internetowa pozwala być zawsze o krok przed nią. Stronę trzeba także dostosować do przeglądania na urządzeniach mobilnych, czyli zadbać o jej responsywność. Jest to wręcz wymagane przez wyszukiwarkę Google, a najważniejszą korzyścią dla użytkowników jest z kolei możliwość robienia zakupów na smartfonach.

Uczynienie Twojej strony przyjazną dla urządzeń mobilnych zwiększa jej widoczność w sieci i przyciąga więcej klientów. Udostępniając swoją witrynę właśnie w ten sposób, podnosisz jednocześnie zaufanie do swojej firmy jako specjalisty w danej dziedzinie, co skutkuje odczuwalnym wzrostem popularności wśród użytkowników.

Czy warto samemu robić swoją stronę WWW?

Jeśli nie mamy stosownej wiedzy w tej kwestii, to nie powinniśmy się nawet za to zabierać, bo efektywność strony na pewno będzie niższa od zamierzonej. Lepszą alternatywą jest skorzystanie z pomocy renomowanej agencji, a jej ofertę znajdziemy na stronie https://seospace.pl/strony-internetowe-grojec/. Świadczone przez nią usługi są kompleksowe, obejmujące nie tylko projektowanie i tworzenie stron WWW, lecz także hosting i serwis gotowej witryny.

  1. Dlaczego wykonanie strony internetowej warto zlecić specjalistom z tej branży?

Dzisiejsze strony internetowe są skomplikowane, złożone z licznych podstron, dlatego lepiej nie robić ich samodzielnie. Najlepszym pomysłem jest zatrudnienie do tego zadania profesjonalnych web designerów dysponujących szeroką wiedzą i równie wielkim doświadczeniem zawodowym. Gwarantuje to, że strona spełni nie tylko wymagania zleceniodawcy czy użytkowników, ale i będzie zgodna ze wszystkimi najnowszymi trendami w tej dziedzinie. Tak samo istotna jest pomoc programistów, grafików i copywriterów, a ci ostatni znają się na pisaniu wszystkich rodzajów tekstów, jakie powinny się znaleźć na stronie internetowej.

  1. Poszczególne etapy projektowania i wdrażania nowoczesnej strony internetowej

Proces projektowania strony WWW nie jest prosty, wymaga wcześniejszego zapoznania się z profilem działalności zleceniodawcy i sprecyzowania jego wymagań odnośnie do przyszłej witryny. Warto więc z nim porozmawiać, co da podstawę do dalszej pracy, bezproblemowego przejścia wszystkich etapów tworzenia strony firmowej czy sklepu internetowego.

Krok 1 – projekt wyglądu strony

Większość ludzi jest wzrokowcami, dlatego ważne jest, aby strona charakteryzowała się atrakcyjnym wyglądem, chociaż nie można przesadzać np. z jej kolorystyką i zachować czytelność. Design powinien być dopasowany do danej firmy i branży, w której działa, można go zaprojektować od podstaw albo skorzystać z gotowych szablonów stron. Są one dostępne jako płatne lub bezpłatne i przeznaczone do wykorzystania w najczęściej używanym systemie CMS, WordPress.

Krok 2 – wartościowe treści stworzone przez profesjonalnych copywriterów

Copywriterzy stosują odpowiednie zasady podczas pisania, dbając o to, aby tekst był przyjazny dla czytelnika, łatwy w odbiorze i przekazywał mu konkretne, istotne i zweryfikowane informacje. Dodatkowo mogą strategicznie rozmieścić słowa kluczowe, które zwiększają sprzedaż, przy jednoczesnym zachowaniu unikalności, oryginalności i odpowiedniego formatowania tekstu, ułatwiającego następny krok, czyli pozycjonowanie.

Krok 3 – SEO, czyli proces optymalizowania i pozycjonowania pod roboty wyszukiwania

Procesem optymalizacji trzeba objąć całą witrynę, począwszy od jej kodu, poprzez elementy graficzne tworzące np. nawigację, publikowane zdjęcia i inną grafikę, aż po treści, czyli zamieszczone na niej teksty, blogowe czy opisy produktów. W tym celu dokonuje się audytu strony szukającego jej najsłabszych punktów rzutujących między innymi na funkcjonalność czy szybkość ładowania się. Znalezione wady należy wyeliminować, co uczyni stronę jeszcze bardziej przyjazną dla użytkowników.

Krok 4 – zastosowanie WordPress, prostego w obsłudze systemu CMS

Każda strona, rozbudowany serwis, sklep internetowy czy prosta witryna firmowa typu one-page, wymaga zarządzania, łatwego w obsłudze systemu CMS umożliwiającego szybką publikację tekstów, obrazów, filmów i innych treści multimedialnych oraz modyfikację już istniejących. Najczęściej stosowanym systemem obsługi treści jest WordPress, przyjazny dla użytkowników, którego funkcjonalność można rozbudować, instalując odpowiednie wtyczki dostępne w sieci, darmowe lub płatne. Jego obsługę może opanować każdy, chociaż lepiej, aby stronę aktualizowała wyspecjalizowana w tym firma, która ją stworzyła.

Zdjęcie: materiał Klienta.

Udostępnij:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*